Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с алфа 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с алфа 156 2.0

    Колеги помагайте. Моля ви. Обиколих 100 сервиза, смених дебитомер и сондата ,няма катализатор, проверих бобините, свещите, вихровите клапи. Също и детонационен датчик. Няма резултат ....та проблема е следния няма ускорение набира, но мудно...направи ми впечетление че и на празен ход като я форсирам, пак бавно вдига обороти,
    Last edited by icko199; d.m.y г., 19:18.

  • #2
    Какъв дебитомер сложи?
    Марка, модел, нов/втора ръка?
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Не е зле да пробваш с изключен дебитомер.

      Клапана на вариатора проверихте ли го?

      Изобщо диагностика правена ли е?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Бош същия номер като този който го дават по каталог

        ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

        Със изключен дебитомер е много зле колата! На диагностика няма нито една грешка.
        Да клапана е пробван работи .

        Comment


        • #5
          Да не смуче въздух отнякъде (след дебитомера)?
          Кой мотор е това (CF2 или 3) ?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Да не смуче въздух отнякъде (след дебитомера)?
            И на мен ми звучи като неизмерен въздух.

            А колегата не отговори, нов ли ти е дебитомера?
            Да не си взел нещо от морга и да се чудиш що не става, нищо че отговарят номерата...
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Или задръстен въздушен филтър...


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Нов е дебитомера.Прегледах маркуча след дебитомера здрав е. За мотора Не съм сигорен 155коня 114 кw

                Comment


                • #9
                  CF2. TPS - ът може да прави мизерии, ама щеше да запише грешка.

                  Все пак диагностиката не се свежда до това има или няма грешки. Ако във всичките 100 сервиза за които говориш само това са гледали, не ходи повече там.

                  Трябва да се види мереното количество въздух, температурата на въздуха и на мотора, адаптивните параметри, тпс - а.....................


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Извинявам се че спяма в темата, ама само 2.0 ли има вихрови клапи?

                    Comment


                    • #11
                      3 пъти правиха адаптация на дросела, ако не се лъжа с мултиекоскан. Температурата на въздига при стария дебитомер беше -60 със новия е 40° 43°

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                        Извинявам се че спяма в темата, ама само 2.0 ли има вихрови клапи?
                        Има променлива геометрия на всмукателния колектор (къс и дълъг път). Не са точно вихрови клапи като на кюмбетата, но идеята е сходна.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Имат 1.8 и 2.0.
                          VIM се казва - variable inlet manifold , ползва се за резонансно пълнене.

                          Вихровите клапи на дизелите служат за завихряне на въздушния поток с цел по-лесното му смесване с горивото и изгорелите газове, дето ги пуска ЕГР-а.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Какъв е варянта за проверка дали смучи въздох от някъде ? След дебитомера . (споменаха ми заливане с вода..щяло да промени веднага звука на двигателя

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от icko199 Покажи съобщение
                              Какъв е варянта за проверка дали смучи въздох от някъде ? След дебитомера . (споменаха ми заливане с вода..щяло да промени веднага звука на двигателя
                              Това се установява най-лесно на диагностика, като се съпостави желано с измерено количество въздух. Ако смуче неправилно въздух, желаното ще е значително по-голямо от измереното.

                              Това при изправен дебитомер, разбира се.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X